Man är den man är och man repar en hel del.

Här kommer lite bildbevis på vad det är jag sysslar med för tillfället. Som vanligt inte särskilt konstnärliga bilder, men det är ju alltid något iaf!

     

Denna lilla serie visar alltså ett sångrep, en infotavla med tillhörande läsare, en godisskål samt en stor och en liten kille som jag jobbar med!

Annars händer inte mycket annat än själva repandet. Åkte en hållplats för långt på tunnelbanan på vägen hem. Har provat kostymer. Har typ träningsvärk i stämbanden för man sjunger så mycket hela tiden. Har fortfarande inte sett ett uns av Stockholm, mer än vägen till och från hållplatserna jag bor och jobbar vid. Men på lördag ska jag fika med Anna, så då blir det andra bullar! Tjo!

Gissa tre gånger vem som tog på sig att hålla i en sånguppvärmning andra dagen eftersom ingen annan verkade så på? Gissa om det sen blev så att denna någon och den enda andra som volonterade nu ska hålla i varannan uppvärmning typ hela repperioden? Men min uppvärmning verkade gå hem iofs så det är ju ok. Men ränderna går liksom aldrig ur. Man är den man är, som tar på sig grejer liksom. Kanske kan använda tiden till att bli en bättre ståuppare, eftersom det tydligen är det jag försöker vara i mina mellansnack när jag spelar.... Eller? Försöker kanske är fel ord, blir omedvetet är nog bättre. Men som sagt, jag behöver nog slipa lite på det om det ska roa andra än er som känner mig....

Men nu ska jag inte öva på nåt alls. Nu ska jag sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0