Gamla Katja

Jag är på båten nu. Nu, när Katja, den gamla orkanen, är på väg in över Kattegatt och västkusten. Känns bra. Klockan är ca 15.30 och vi börjar redan nu känna av att det gungar på här ute. Gött för oss! Tur att man inte har anlag för att bli sjösjuk, då hade det nog varit kört redan nu. Sen kan det ju gå åt skogen ändå, jag har ju aldrig varit ute på sjön i rejäl blåst, men det är ju i alla fall bra att jag inte kräks av tanken på att det gungar...

Det här blev för övrigt en bra helg. Jag känner mig mycket nöjd på flera fronter! Spelningen gick jättebra, det var en snubbe som jobbar på P4 som var där och lyssnade och tydligen gillade det han hörde, så det kändes ju gött! Och sen var jag på en härlig födelsedagsfest som följdes av en utekväll, som oxå var väldigt lyckad!

Hörrni, nu ska jag gå och äta innan dagens säkerhetsövning. Sånt känns ju extra motiverat efter att en passagerarfärja sjunkit nu alldeles nyss. Men Elin - oroa dig inte! Det var en överlastad färja. Vi är inte överlastade.

Kommentarer
Postat av: Elin

Du känner mig så väl. Oron hoppade i hjärtat redan efter första raden du skrev. Hör av dig här eller på FB med jämna mellanrum så lugnar jag ner mig <3

2011-09-12 @ 16:09:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0