Dag 1.

Hörrni, jag ber om ursäkt, men idag orkar jag inte öppna en annan webläsare, så detta mitt första blogginlägg från
Turkiet kommer skrivas i ett stycke. Eftersom google chrome ju tydligen har en styckeindelningsbeef med blogg.se. Så, då var det sagt. Jag är i Turkiet. Det är helt sjukt och overkligt och allting går väldigt fort. Oanständiga mängder information på ingen tid alls, och jag antecknar som en galning för jag fattar ju att det inte finns en chans att jag kommer komma ihåg ens en tiondel av allt jag får höra. Och så mitt i all rundvandring, alla möten och all info, så hade vi ju premiär idag. Eller, jag hade premiär idag, de andra hade ju det igår. Men idag var vi för första gången ett fulltaligt Team Blondie, och vi körde Welcome to the Circus, min absoluta favoritshow, och vi gjorde det på sparken. För det fanns ingen tid att repa, ingen möjlighet att köra med kläder och sen vete tusan om vi hade pallat att först köra ett genomdrag för att sedan direkt köra premiär. (Jag pga att jag hade rest och mötat och infat och sånt hela dagen, de andra pga att de har repat och jobbat som små djur sen de kom hit.) Så vi skippade det och gick direkt på det göttiga. Publik och hela tjottabalongen. Och det gick! Det var lite rörigt på sina ställen, men i stort gick det över förväntan! Men det är som alla har sagt; scenen på Pascha är stor. Större än den man repat på. Så vi gick med stora kliv över scenen och i all hast och orepighet så hann vi inte alltid hela vägen till en plats innan vi skulle vara på väg till nästa. Men hey, det får ändå hanteras för vad det är, en petitess. Mindre än ett dygn efter att jag kom ner körde vi vår första show. Det känns ändå gött. En annan dag, snart, ska jag berätta nåt som ni kanske tycker har mer relevans än information i obscena mängder och en stor scen. Kanske tex om mannen bredvid mig på flyget. Eller om säkerhetsvideon jag fick se. Men nu, nu ska jag sova.

Kommentarer
Postat av: marielle

oj oj, det låter som du haft fullt upp.

väntar med spänning att få höra om mannen bredvid dig på flyget!!!

2012-04-28 @ 20:14:59
Postat av: felicia - fotokobran

hoppas att du hade en toppenstart på din helg! :)

2012-04-28 @ 20:25:53
URL: http://fotokobran.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0