Missar

Att bo på semesterort och jobba som showartist gör att man ibland missar stora händelser i världen för att man inte har tv, verkligen ingen tidning och knappt nån radio. Som att folk varit på väg till Mars tex, det hade jag missat. Upptäckte det nu på morgonen när mitt twitterflöde exploderade av "DE HAR LANDAT!!!" Mars alltså. Sicken grej. Värsta framtids-scifi-händelsen. Man missar dock inte en enda sekund av att känna efter hur rösten mår. Det gör man oavbrutet, hela tiden, som en annan Malena Ernman. Men nu är jag iaf sjukskriven, min ersättare har kommit, och jag letar biljett för att kunna åka hem och vila. Och kramas med bebisar och deras föräldrar. Det tror jag blir den bästa rehaben. Nu blir det random bild här, känner att vi behöver det denna måndag morgon. Kolla vad jävla fint det är att titta ut från ett berg ner i havet. Man smäller ju av.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0