Det brinner!

Nu vill jag gärna skämta om coachen Sonny Lööf här, och hans presentation på coacha.nu, men det ska jag inte. Utan istället berätta att idag brann det där jag bor. På andra sidan stigen som vi går ner till jobbet, nedanför husen där, var det en skogsbrand. Det var aldrig någon egentlig fara för att det skulle sprida sig till vårt hus, men vi fick ändå utrymma huset ifall att vinden skulle vända åt vårt håll. Så jag tog med mig kortet på mamma och halsbandet jag fick av henne sista julen. Ifall att. De vill jag inte vara utan. Det var väldigt enkelt när det väl kom till kritan och vi skulle skynda oss iväg. Datorn och hårddisken fick oxå följa med. Resten kändes verkligen som värdsliga ting i jämförelse.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0