Otålig.

Hej! Jag hinner knappt med mig själv här så det är lite svårt att komma ihåg att blogga! Men livet i kollektivet fortskrider, vi repar och har oss, folk verkar bli kära i varandra lite sådär på en höft här och där, väggarna är fortfarande gjorda av papper, och jag är väl fortfarande ställets tant som surar ur när folk inte är tysta på kvällarna. Förutom det händer det inte så mycket i mitt liv, förutom att jag längtar efter att åka iväg nu, de flesta showerna är inrepade, mitt team är grymt, och jag längtar till värmen. Så nu vill jag ha repat klart, få åka hem i två veckor, och sedan dra!! Och de där två hemmaveckorna, de längtar jag oxå till. Extra mycket längtar jag efter att få träffa Sigge, Tobbe och Amandas unge, som skulle ha fötts idag men som verkar bli försenad. Honom ska jag snusa på så mycket jag bara kan och får medan jag är hemma. Honom, och resten av alla bäbisar i min bekantskapskrets babyboom.

Så nu får gärna de här veckorna vi har kvar på Engeltofta gå, så att verkligheten kan få ta vid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0