Valborg och citroner.

Jag vet inte riktigt vad jag ska tycka om att läsarantalet här på bloggen gick ner på valborgsmässoafton? Vad vill ni säga med det? Hade ni annat för er? Viktigare saker än att läsa om mitt rafflande liv? Låter oerhört konstigt.

Jag däremot är trogen min blogg och besöker den varje dag. Man har väl internetvett.

I afton har vi haft Bamstestarspremiär med en massa duktiga små barn, följt av vattenmelonkalas på balkongen. Det kan man ju vänja sig vid, om man säger så. Jag kan även vänja mig vid att det växer citroner ca en meter från mitt hem. De hänger där, redo att plockas närhelst jag behöver syrla till min tillvaro. Citroner, en pålitligare frukt än man kanske tror vid första anblicken.

Turkiskt internet däremot, är inte särskilt pålitligt. Därför blir det ingen bild på citronträdet. Tråkigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0