Viktigt!

Jag vet inte riktigt var jag ska skriva detta viktiga meddelande så det får bli här.

Jag kan inte ta emot MMS i Turkiet.

Jag känner just nu stor frustration över att häromdagen ha fått ett MMS. För det kom nämligen i formen av ett meddelande där det stod "du kan inte se det här MMSet, men om du låser upp dataroaming, som kostar ca en miljard, så kan du." För det vill jag ju inte göra. En miljard är mycket pengar.

Så om ni har nåt fint ni vill dela med er av så kanske ni kan göra det på nåt annat sätt än via MMS? (utom ni med iPhone med iOS5, där är vi med i samma hemliga klubb och det fungerar fint om jag har internet, vilket jag ju har med för närvarande jämna mellanrum.)

Slut på viktigt meddelande.

Och det viktigaste är ju ändå att det är lördag, och ikväll kommer de! Elin och Saga! Tjo!


Kommentarer
Postat av: Victoria B

Blä för mms - men man kan alltid skicka via twitter??

Hurra för Elin och Saga!

2012-05-26 @ 21:14:13
URL: http://vickelido.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0