Katastrof

Hallå! Jag ser inte era kommentarer i appen jag använder!! Och eftersom jag nästan uteslutande använder den nuförtiden så har jag inte sett att ni kommenterat nåt alls på jättelänge. Förlåt för uteblivna svar!

Maria, om du läser detta: ska undersöka om Pekkaris Kök kommer livestreamas, vet att det åtminstone Bambusrats en gång, men vet inte riktigt hur det funkar. Kollar upp detta!

Japp, sån är jag vet ni, personlig och härlig i bloggen. Det kan man vara när man inte är en s.k storbloggerska utan snarare en liten

Imôra åker jag hem! Wiiii!


Kommentarer
Postat av: maria

Det med Frida spelades ju in, så det hörde jag. Du får skriva ett referat här sen annars :)

2012-10-20 @ 22:10:42
URL: http://amria.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0