Nästan samma visa.

Sova länge på morgnarna är ju inte heller min grej. Som ni märker smalnar tidsspannet då jag faktiskt kan sova successivt av, och snart (läs nu) kommer vi till slutsatsen att jag är en helt vanlig nattsovarmänniska. Jag behöver gå och lägga mig relativt tidigt för att få sova så mycket som jag behöver. Så enkelt är det. Men när man jobbar kväll för jämnan och dessutom vill träna efter jobbet, då blir det inte alltid så tidig sänggång.

Ja, nu hoppas jag att ni antecknar allt detta, som kommer dyka upp på provet i Erikabildning om ett par veckor.

Nu går jag och äter frukost. Så kanske jag kan jogga på dagen idag istället för ikväll efter jobbet, och på så vis åtminstone säkra den kommande nattens sömn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0