Ödla

Det här inlägget skrevs igår eftermiddag men ville av nån anledning inte läggas upp. Jag provar igen, orkar inte ändra texten...

Att sova middag är inte min bästa gren. Det konstaterar jag nu för ca 300:e gången, efter att ha legat i min säng ett par timmar utan att få så mycket som en blund.

Däremot är att uppmärksamma ödlor min gren, som ni kanske läste om häromdagen. Idag har jag sett säkert tio stycken, varav en fastnade på bild. Den är inte lika fin som min första ödlebild i sommar, som jag inte minns nu om jag lagt upp här eller bara på fejjan, men den har jag tydligen bara sparad på datorn och den orkar jag inte öppna nu. Så ni får min näst finaste ödlebild.

Varsågoda:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0