måndag kväll..

...och jag har så mycket att småle åt! sanna har varit här och ätit middag och förgyllt min kväll, i helgen har jag fått träffa jonas, saga, elin och elsa! helt fantastiskt. min syster har så fina fina barn!!!! o jag har en fantastisk man. jag småler inte, jag storler.. lyckan är till för att njutas o kännas.

så himla himla trött... skolan tar verkligen ut sin rätt, jullovet som stundar är välbehövt! måste gå o lägga mig snart. kan lätt kännas som att man är en liten tant när man går o lägger sig kl tio.. men men, jag kanske är en liten tant.. trött är jag iaf.

kollade på blondinbellas blogg nyss. shit alltså. har aldrig läst eller tittat på den innan, det är ju helt vansinnigt vilken aktivitet som pågår där! bilder, inlägg, kommentarer, herre jesus.. o det sista jag hörde, innan idag alltså, var ju att hon skulle lägga ner bloggen, men det verkar inte ha skett. eller så blev det en kort paus. jaja, hoppas det går bra för henne iaf, o att hon lyckas behålla åtminstone en fot på jorden, det verkar svårt så som det snurrar i hennes värld, som det verkar utifrån iaf.

nu är det sovdags. godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0