Snart slut

Nu är det snart slut här i Vimmerby! Känns konstigt och skönt, fast ganska overkligt. Fattar inte riktigt att verkligheten ska börja på måndag. Men det gör den, med besked! Redan på tisdag börjar jag ju på mitt nästa jobb, och det är nog det som känns mest overkligt! Men, det löser sig nog när jag kommer dit. Mats, som hjälpte mig få jobbet och som jobbat där ett tag, säger att jag inte ska stressa upp mig, så jag försöker låta bli. 

Här hemma flyttpackas och städas det, Jonas har precis åkt iväg med sitt flyttlass, och på lördag kväll packar vi som ska till Götet in våra grejer. Åååååhh, det ska bli så skönt att komma hem! Vara i Göteborg hur mycket som helst, kunna träffa alla som jag knappt sett i sommar, och ha det gött.. Längtar hem nu! Snart, snart snart.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0