utmanad...

...av min syster!  Så här kommer det:

4 av mina favoritprogram:
Grey's Anatomy
Lipstick Jungle
Melodifestivalen (just nu iaf)
hmmm... ser inte så mycket på TV, har svårt att komma på en fjärde. Oprah kanske, då får man nästan alltid gråta en skvätt.

4 saker jag gjorde igår:
utnyttjade den eminenta tjänsten www.samakning.se för att ta mig från Stockholm till Göteborg! Mycket bra!
Sov i min egna, hårda och för ryggskadade Erika anpassade säng!
Hånglade med Jonas
Somnade lite för sent

4 saker jag ser fram emot:
Att flytta ihop med Jonas i Vimmerby!!!!
Att jobba i Vimmerby
Livet i allmänhet
Våren, som gärna får göra sitt intåg snart!!

4 favoritrestauranger:
Oj det blir svårt, äter ju nästan aldrig ute... Vilket ju är trist så här när man ser svart på vitt att man inte har någon favoritrestaurang.. Men jag kommer inte på nån. Gillar thaimat, men det är ju gott på nästan alla thaiställen. Nä, får återkomma om jag kommer på nåt svar här...

4 saker på min önskelista:
En walk-in closet, skulle behövas till alla kläder som snart tagit över min lägenhet och mitt liv.
En ny cool häftig smart mobil som gärna får vara rosa eller grön eller röd eller en annan flådig färg.
En bil faktiskt, trodde jag inte, men jag vill ha en.
En större lägenhet. Anyone?

4 personer jag utmanar:
Ellinor
Line
Herregud, jag tror inte att det finns fyra personer som läser min blogg, jag har ju inte berättat om den för nån typ..
Men jag utmanar väl...
Christian
Men kära nån, jag läser inga bloggar heller, så jag vet knappt vilka som har en. Jag är tydligen en dålig bloggerska.
Den fjärde personen får bli
Anneli, som säkert blivit utmanad redan, men du är den sista jag har!

Så, det var det. Nu är det dags att sova, somnade ju som sagt för sent igår, o det misstaget vill jag inte göra om idag. Så sjukt trött hela dagen. Har för övrigt varit på audition idag, som gick åt skogen. Men det är ett jobb som ändå krockar med ALV, så det gör faktiskt inget. Vet inte ens om jag skrivit om ALV, att jag fått det och att jag är jätteglad över det! Jonas o jag ska jobba ihop och det känns underbart! Livet är gött. Jag är fortfarande inte helt frisk, men det börjar ta sig i alla fall. Bara rösten kvar nu. Eller bara och bara, det är ju en ganska väsentlig del av en sånglinje, att man kan sjunga. Men den här veckan är det nog ok att inte kunna, har mest föreläsningar. Jaja, detta om detta. Jag ska ju sova. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0