äntligen frisk

har varit sjuk sen i måndags o är äntligen äntligen bättre!!! feber - ingen höjdare direkt...

men det fina med sjukdomen har varit att jag, när jag inte sovit eller varit halvdöd, kunnat titta på en ny, underbar tidsfördrivs-jagvilloxåhaeraliv-serie: lipstick jungle! samma folk som gjorde sex & the city har även gjort denna, och det märks. den har liksom samma magnetiska egenskaper, jag vill bara titta titta titta... men efter fyra avsnitt idag får det vara nog, jag ska åtgärda mitt av sjukdom hårt åtgångna yttre och bege mig ut och träffa mina vänner! ska bli härligt att se lite folk, för första gången på en vecka!

tack och hej för idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0