Ledig lördag & tid för seglingsinlägg!

Det här är väl egentligen för er som läser det här och som inte har facebook, för jag har ju lagt upp de flesta bilderna där, men här kommer de i alla fall igen... Jag skulle ha skrivit det här inlägget för typ två veckor sedan men hann först inte, sen orkade jag inte och sen blev jag sjuk. Men nu orkar jag och vill så: jag har ju varit ute och seglat för första gången i mitt liv! Och det var så underbart! Så rogivande, roligt, avslappnande och bara fantastiskt! Vi hade sol sol sol, och badade, solade, åt god mat, spelade spel och drack goda drinkar på kvällarna... En helt perfekt ledighet som verkligen kändes som en minisemester, och det behöver man här! Livet är intensivt och rätt så fullt hela tiden, tycker iaf jag, så då kändes det extra bra att komma bort helt och hållet i några dagar.. Här kommer lite bilder!
     
Jag solade mest, pojkarna badade från båten, jag och Jonas var kära, Eric letade efter något vid sidan av båten och Johan tog i när det behövdes!!

    
Vår utsikt en av kvällarna, seglingsidyll, solande på klippor, ännu mer idyll och så var jag o Jonas kära som sagt...

Så, det här var ett litet axplock av vår seglingssemester, håll till godo! Nu ska jag titta på Top Model och slappa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0