Drogad

Det känns i nacken, det är en smygande känsla där under hårfästet liksom. Varmt och lite surrande. Märks även på att det är så tyst här. Jag hostar inte. Jag går på den mycket märkliga samt effektiva hostmedicinen Cocillana etyfin. Den som innehåller en liten liten dos morfin ni vet. Och morfinet har tydligen effekt i min nacke, för den känns alldeles drogad. Konstigt. Men man ska njuta av allt man kan här i livet, och det är ändå lite gött. Tur att det inte är hjärnan som känner sig go och drogad, det skulle kunna leda till problem i mitt liv. Det här, det är bara lite off liksom. Men men. Idag ska jag på kostföreläsning, det blir intressant! Får man hoppas.

Om jag hade ett snabbare internet eller förstod hur min webkamera fungerar skulle jag vara en mycket koolare bloggerska. Då skulle det finnas bilder till varje inlägg jag gör, för tro inte att jag saknar impulsen att lägga upp bilder! Jag saknar bara kunskap och tid. Eller, jag har lagt de båda på annat kan man säga. Kunskapen och tiden alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0