En tung dag.

En tung dag. Så många tankar som jag helst skulle sluppit. Minnen jag inte vill ha. Eller, så kan man kanske inte säga egentligen. Men jag vet inte hur jag ska beskriva det bättre. Jag vill inte minnas för jag vill inte att det ska ha hänt. Den här sortens tankar har jag inte haft på länge, utan de ljusa, fina, de som är minnen av en människa och inte av en död, är de jag kunnat fokusera på, de som kommit till mig. Idag kom det mörka med full kraft. Och jag kan inte känna det helt och hållet för det finns inte tid, inte energi, till det. Så mitt huvud värker och jag har gråtit återhållsamma tårar här och där under dagen. Jag längtar efter de gamla, fina vännerna som vet allt och som bara håller om mig eller sitter bredvid mig. Som jag inte behöver förklara för. Jag saknar er hos mig.
Och jag saknar dig S, som jag allra mest vill finnas bredvid och hålla i och om nu. Jag gör det härifrån, med all min kärlek. Du är den starkaste människan i världen tror jag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

When you walk through a storm

Hold your chin up high

And don't be afraid of the dark.

At the end of a storm

Is a golden sky

And the sweet, silver song of a lark.



Walk on, through the wind,

Walk on, through the rain,

Though your dreams be tossed and blown.

Walk on, walk on with hope in your heart,

And you'll never walk alone,

You'll never walk alone.

2010-04-07 @ 15:40:01
Postat av: Anonym

allt bra ? :)

2010-04-07 @ 15:53:33
URL: http://honhannah.blogg.se/
Postat av: robin hood.

hej, du, kommer du följa modet och köpa en jeansjacka denna vår eller kör du på något annat, som en skinnjacka?

kram.

Postat av: Cecilie - Bloggvärldens mest musikfyllda blogg

Hoppas allt fixar sig!

2010-04-07 @ 16:42:46
URL: http://ceciliesjostrand.blogg.se/
Postat av: A

usch då! ;/

2010-04-07 @ 16:42:53
URL: http://annnaaah.blogg.se/
Postat av: Annie

vad är det egentligen som hänt? =(

kramar till dig

2010-04-10 @ 19:37:35
URL: http://anniesauditorium.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0