Snabbt övergående irritation

Det är nåt fel på mobilbloggandet och detta upprör mig. Jag förstår inte varför det inte fungerar och kan därför inte heller lösa problemet. Så min resebild uteblir, eftersom jag inte heller kan lägga in bilden från mobilen till datorn i detta nu. Men hur som haver är jag på väg till Vimmerby! Det var det min resebild skulle illustrera. Har bara en halvtimme kvar, och sitter och njuter av lilla Sverige som susar förbi utanför fönstret. Det är fint i Sverige vill jag lova. Men det vet ni ju redan att jag tycker.
Spännande liv man lever ändå. Värsta globetrottern som far runt som en liten skottspole och mitt i allt undrar lite hur det ska gå nu när domedagsaskan sprider sig över landet. Kommer vi åka när vi ska? Det vet man inte och inte kan man göra nåt åt det heller så det är väl bara att vänta och se. Jag lever nu jag. På tåget på väg till Vimmerby, med solen som strålar utanför tågfönstret. Då känns Cypern ändå så långt borta att det inte är nån idé att tänka på askmoln som stör logistiken. Det som sker det sker.
Livet hörrni. Det är fint det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0