Gårdagen, dagen och morgondagen.

Imorgon är det återbesök! Och inte vilket återbesök som helst utan Erikas återbesök hos doktor Gunnar Björck! Jag hoppas att han säger "sjung för glatta livet, kvinna! Från och med nu är du fri att bruka din röst på valfritt sätt, och sång kan endast och allena främja ditt tillstånd." Tror ni att detta kommer ske? Hoppet är fritt och en underbar sak att ha, så jag kör på det.
Annars kan man säga att jag har sett exakt hur mycket som krävs för att ro hem vår Circusshow, och det är inte lite. Allt man har och sen ganska mycket till, oavbrutet från start till slut. Det ska bli gött när man har den i fickan. Vilket jag hoppas kommer vara samma dag som vi har premiär på den. Jag vill!!!!
Som ni märker går livet fortfarande från det ena till det andra. Gårdagen var lättare än jag trott, kanske för att all ångest kom dagen innan. Och nu känner jag energin igen. Den lätta, fina, lugnande som jag kan luta mig mot när det är svårt. Tack för det. Jag uppskattar känslan av att bli omfamnad, den som du ger när du är här.
Dagens:
Ett litet litet smakprov. Hjalmar på jobbet kallar vi bilden. Snart i färg på ett hotell nära dig. Om du bor på Rhodos vill säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0