Vimmerby!

Jag är i Vimmerby! Ingen i min lilla bloggvärld har väl missat det vid det här laget, men lyckan ler och jag är lugn och trygg här, så jag skriver om det ändå! Strax ska jag till parken och titta på rep och vem vet, kanske jag gråter en skvätt oxå. Eller så håller ruset över att träffa de bästa vännerna som finns i sig och melankolin uteblir. Det skulle ju vara det bästa. Och tydligen kan man bestämma över sina känslor. Man känner det man vill, eller behöver, känna. Allt enligt en bok som jag iofs bara läst 30 sidor i än, så det kanske kommer mer förklaringar sen men det låter ju lite sjukt och märkligt, samt kanske lite fantastiskt om det faktiskt fungerar. I föregående mening ligger, som den uppmärksamme kanske märker, även en större innebörd. Jag läser annat än Twilight! Inte bara, men oxå! Man kan kalla det framsteg eller bara annorlunda, men för er som oroat er för mitt mentala tillstånd de senaste månaderna kanske det kommer som ett lugnande besked.
Nu ska jag till systembolaget. Ikväll ska jag dricka lite vin hade jag tänkt nämligen. I, som man säger, goda vänners lag. Samma goda vänner som planerar tripper till Cypern i september. Ni är fina ni. Finast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0