Dagarna går för fort

På många sätt går tiden för fort nu. Rinner iväg. Men jag försöker ta vara på den, bland annat genom att inte interneta så mkt. Så jag hamnar efter i mitt nya bloggliv där jag ska skriva varje dag. Men det känns ok för oss alla tror jag. Dagens tema heter nåt så märkligt som Min bästa vän. Kanske inte så märkligt egentligen, i andra människors liv. Men i mitt. För jag kan inte välja en. Jag är så innerligt lyckligt lottad att jag har jättemånga fantastiska vänner som jag är nära, kan luta mig mot, aldrig vill förlora och som finns där för mig i vått och torrt. Och det märks ju extra mycket nu, när det är.. ja, är det vått eller torrt som är det dåliga i det där ordstävet? Jag vet inte, men det är ju iaf svårt att leva just nu, och då har jag många omkring mig och känner mig omhändertagen. Det är underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0