Den 12 januari

Det är svårt att hitta balans i livet. Svårt att veta hur man ska göra för att finnas för andra och för sig själv. Det tänker jag lite på idag.
Min lista tycker att jag ska tänka på min favoritfödelsedag. Det vet jag inte riktigt vilken det skulle vara, de är alla fyllda av vänner och kärlek. Men egentligen är nog min favorit den som ska komma, för jag ser alltid fram emot min födelsedag så mkt, och planerar och bjuder in folk, gör reklam för den och påminner, så att ingen ska kunna glömma den utan fira mig som bara den! Inte så att man behöver ge mig en present eller så, jag vill bara ha en dag som är min och som alla andra oxå tycker är min, iaf när de är med mig... Så glöm för allt i världen inte den 12 januari, för då fyller jag år!
Har jag sagt att jag smittade hela familjen med vinterkräkan? Grattis och god jul på er sa jag och sen kräktes de ikapp. Gött.
Kort och koncist. Inte varje dag man får ett sånt inlägg hos mig. Men nu så. Ska jag leka med barn. Hej hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0