Päivi och Sven-Erik

Mamma och pappa. Två personer som levde länge tillsammans men som inte gör det längre. Som båda två fått mer än nog av sjukdom och som gör så gott de kan i detta liv.
Min mamma. Min mamma min mamma min mamma min mamma. Just nu får hon nästan all plats jag har i hjärtat. Jag har inte rum för så mycket mera eftersom hon inte mår som hon ska. Mamma mamma mamma.
Min pappa. En stolt man, intelligentare än de flesta jag träffat, och definitivt mera allmänbildad än, ja alla jag träffat tror jag. Hans liv har varit krokigt, han visar känslor genom att bjuda på god mat och tar reda på allt han inte vet. Gärna på google som är det mest fantastiska han träffat på sen sliced bread.
Jag älskar dem båda två. På olika sätt men så är det väl med alla man har i hjärtat. De har ett fack var.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0