Vill tillbaka....

We dance to the beat. Skulle jag vilja göra. Jag vill gå ut och dansa tills kroppen är slut och svettig och inte orkar nåt alls. Jag vill även vara i ett varmt land omgiven av människor jag känner och som dansar och skriker och sjunger till samma låtar som jag. Jag vill ha korta shorts och hörlurar och bli tokig i huvudet för att musiken är så bra att jag sprängs. Jag vill behöva påminna mig själv om att inte skrika sönder rösten på dansgolvet för att jag måste jobba imorn. Jag saknar Ayia Napa just ikväll. Jag saknar Bedrock och att kasta huvudet bakåt och bara dansa tills jag faller ihop.

Kommentarer
Postat av: gabbe

Åååh! Jeg også!!! Det var en bra tid <3

2010-12-19 @ 12:44:17
Postat av: Erika

Ja verkligen. Det var en fin tid i våra små liv...

2010-12-19 @ 16:38:25
URL: http://anjaerika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0