26/2

Snart har jag packat bort det som ska bort, packat ner det som ska ner och gjort en ikeakasse av alla mina sommarkläder! Det tar sig på flyttfronten vill jag lova! Mycket tack vare Alex som underhållit mig medan jag grejat, och hjälpt mig bära ner i källaren.

Idag har konceptet öppet hus nått nya höjder! Först kom MALIN, Johan och Line, kort följda av Amanda som även hade med sig sockerkaka! Strax därefter kom Maria S och Björn, och en stund senare även John!! Och nu ikväll har jag som sagt haft Alex här, samt Katrin och Patrik. Jag är mycket glad över alla fina människor som kommer hit och förgyller mitt liv nu strax innan jag måste lämna allt.

Är så himla trött, det här verkar inte bli ett så livat inlägg. Hej, det här har jag gjort, kanske jag skulle döpa det till.

Har haft fina samtal ikväll. Ibland är det skönt att bena ut vad som är viktigt! Och att upptäcka hur nöjd man faktiskt är med sin tillvaro, hur gött livet är och vad skönt det är att veta det! Haha, jag låter lite nyfrälst, men men...

Imorn ska jag försöka hinna med att springa, städa, packa, repa, ta ett glas vin hos Amanda sen ett till hos Johan och sen gå på en 40-årsfest. Vi får se hur det går. Att repa, packa och städa måste prioriteras men jag vill gärna hinna med så mycket som möjligt. Alltså ska jag sova nu.

Ingen bild är ingen bild. Ett gammalt indianskt talesätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0