Dagen är kommen.

Japp. Nu är den här. Dagen då det kommer bilder från mitt hem. Jag är ingen fotograf så vänta er inga stordåd, men bilder har tagits och bilder ska visas! Jag har bara fotat det nyaste nya, så för er som aldrig varit här finns fortfarande inga ursäkter, man måste komma och hälsa på mig för att få se hur hela lägenheten ser ut. Och det är lätt eftersom den är väldigt liten, så om man inte gillar mig måste man inte stanna länge för att ha sett mitt hem. Men hit måste man komma för att få se hela härligheten, hur liten den än är!













Ja, som ni ser är det närbilder och långtifrånbilder, lite dålig skärpa och kanske lite konstnärlighetsbrist. Men! Det är min nya fina lägenhet! Hela alltet känns ju nytt och härligt nu när rummet finns och gör att jag inte måste äta, sova och titta på tv i samma rum! Yay för utbyggnad! Lägg särskilt märke till den vita färgen på sängen. Den har jag alltså jobbat mycket hårt för men dessvärre inte fått uppleva den utlovade tillfredställelsen över att ha gjort det själv utan i princip bara fått eländet innan. Folk som säger att det är värt det för att man blir så nöjd med sig själv är antagligen bättre på hemmafix än jag, för jag blev inte så nöjd. Bara ännu mer övertygad om att mitt nästa fixjobb ska göras av nån annan. Som jag ju egentligen redan visste. Men! Strunt samma, nu är det klart om än ojämt och bilderna upplagda. Njut mina vänner. Tack för mig.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Jättefint Erika!!! Alla-hjärtans-kramar från Kajsa

2010-02-14 @ 20:34:53
Postat av: Kusin Marika

Hej gumman!



Va fint d blev med ny soffa och målad säng. Din lägenhet är jättemysig!

2010-02-26 @ 22:07:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0