Den bästa dagen!!!

Idag har jag haft den bästa dagen på så länge att jag allvarligt talat tror att det är den bästa dagen ever!!!! Det var så underunderunderbart att spela in att jag höll på att börja gråta av lycka ett par gånger! Jag älskar mina musiker högt och innerligt och vill att de ska spela med mig jämt jämt jämt! De gör mina låtar till LÅTAR, som är på riktigt och vackra och så mycket mer än när jag spelar själv, jag är så tacksam att de ville göra det här med mig!!! Det var Johan Gund, som spelat med mig ett tag och som jag hoppas vill spela med mig resten av livet, och Johan Bengtsson som var ny i mitt sammanhang men som jobbade som musiker på ALV i somras, oxå en mycket begåvad ung man, och så Per Gitarrist, som han heter i min telefonbok, för jag fick aldrig reda på hans efternamn... Han tillkom till det här lilla kalaset igår, och fick totalt två timmars reptid men gjorde ett sjukt bra jobb och har redan en plats i mitt hjärta!

Kära nån, jag är alldeles uppspelt och yr.

Kommentarer
Postat av: Annie smålandstokan

GÖTT!!!

2010-02-08 @ 22:15:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0