Ett fantastiskt sms

Jag ska snart iväg till frisören, något som alltid gör mig uppspelt och glad, men först delar jag med mig av något fint! Fick precis sms av min forna, älskade kollega, Mats, som med panik i bokstäverna skrev: Ge mig morot jag ber! Vilket alltså är ett citat från i höstas, när lille underbare Vincent i en av mina rytmikgrupper hört fel i en av låtarna, som egentligen går "ge mig mod jag ber", och istället sjöng om moroten... Han är så fiiiiin, lille Vincent. Det är hans lillasyster som är på bilderna från rytmiken, som jag visat tidigare. Önskar att jag hade kort på honom oxå, men icke.. Men hans söta nuna är etsad i mitt minne!

Nu ska jag åka och bli stylad! Yeah!

Förresten så är benen lättare nu, när jag inte går 40 min om dagen till och från jobbet. Det gick så flygande lätt att springa igår! Hade jag inte glömt att tejpa fötterna (det är nåt fel på mina hålfötter, får skavsår av joggingskor, så jag måste tejpa) så hade jag kunnat springa hur långt som helst! Det ska jag försöka göra i eftermiddag. Jag älskar löpband. Och runner's high. Shit vad gött det är.



Dagens bild blir från en spelning jag hade i somras, för nästa vecka ska jag spela in nya låtar! Yay!

Kommentarer
Postat av: Lena

Hej Erika!

Tack för de otroligt fina orden om mina barn. Det värmer. Om jag får din mailadress kan jag maila över en bild på båda barnen tillsammans med världens finaste rytmikfröken. Kram Lena

2010-02-24 @ 10:51:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0