Ett till sju

1. Amanda påminde mig just om hur roligt det är att det är en och samma kille som sjungit in alla stämmor på mina replåtar till Fritidsresor. Det höjde mitt humör! Han falsettar sig igenom alla mina stämmor, gillart.
2. Jag har flytt- förändrings- stress- och livsångest. Så mitt humör var alltså i mycket stort behov av att bättras på eftersom jag håller på att gå i taket och i spillror samtidigt här hemma. Inte bra. Vet inte vad jag ska göra åt det så jag lyssnar på mina replåtar samtidigt som jag läser bok och försöker fokusera lite.
3. Tiden är för knapp i mitt liv och jag vill mer än vad som går. Hm.
4. Det är fint i mitt hem och jag kan i alla lägen, när det känns för svårt, lägga mig i min nya soffa och ta det lugnt. Det gör mig glad. Gud vilken skillnad det gör att ha en soffa i ett rum och en säng i ett annat. Självklarheter kan tyckas, men inte för mig! Inte förrän nu.
5. Den här listan känns fabricerad och ansträngd, antagligen för att jag gör allt för att inte göra det jag egentligen borde.
6. Nån gång i mitt liv ska jag sluta ta jobb som är roliga men som inte är det jag egentligen egentligen vill utan göra det jag faktiskt, verkligen, jättemycket vill. Då kanske stressen släpper. Först måste jag kanske vinna på triss dock, så att jag har lite kapital. Pengar rullar in, det går bra nu. Nej.
7. Jag vill ta med mitt hem när jag flyttar. Men det ska jag inte. Jag ska ta med en väska istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0