Hejdå på ett tag... Med påsar unde

-1fb2216efbc832d3fba6e45578e4687.png

Hejdå på ett tag... Med påsar under ögonen, allvarlig blick och en väska som inte går att stänga lämnar jag Wavrinskys plats och Reutersgatan denna söndagmorgon tillika sista dag i februari. Jag har gråten bakom ögonlocken och är samtidigt upprymd, två känslor som är svåra att kombinera. Blev erbjuden avvinkning och det kändes fint men för svårt. Jag vill inte gråta nu. Jag vill inte heller lämna Göteborg. Självaste staden är underbar, och med alla mina älskade i är den ju hemma. Hemma hemma. Och det visste jag ju iofs redan. Det är äventyr istället för hemma nu ett tag. Det är det nya. Fina Götet och fina alla här, jag kommer sakna er. Snart är jag tillbaka. Yeah.


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Jag kommer sakna dig med Erika! Men det här kommer bli jättebra :) Lycka till med allt! Kramar och kärlek!

Postat av: vickan

Hoppas resan går bra till Stockholm! Heja Erika, var duktig nu :)

2010-02-28 @ 13:46:27
URL: http://vicora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0