Spännande!

Ojojoj vad spännande livet är! Sitter och skriver en stipendieansökan inför hösten och blir alldeles nervös... Det känns så mycket mer på riktigt när man ska formulera sig och förklara varför just jag ska ha de där pengarna, än när man bara tänker på sitt lilla förhoppningsvis-projekt i sin lilla lägenhet. Ja alltså, projektet ska inte genomföras här i min lägenhet utan jag tänker på det här. Men jag hoppas och tror att det kommer bli av oavsett om jag får stipendiet eller inte, för jag vill verkligen! Som ni märker är jag lite feg och säger inte vad det är. Kanske en annan dag, när jag tänkt lite mer här hemma... Men spännande är det. Åh härliga liv som jag lever. Att man kan älska en dröm så mycket! Livet livet, det är gött hörrni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0