Sträckbänk med kompensationsförsök

Jag vet att jag håller er på sträckbänken, men jag har inte orkat måla stegen idag, så det blir inga bilder än! Och imorn ska jag ju SPELA IN MINA LÅTAR så då blir det inget måleri heller. Kanske på tisdag, om jag inte ska träffa en kanadensisk person och utforska Göteborg på nytt. Jag, som älskar engelska språket högt och innerligt blev alldeles till mig på festen jag var på igår, när jag insåg att det fanns en kanadensare där. Och hon var superhärlig! Hittills är mina erfarenheter av kanadensare att de är fantastiska människor som är fulla av folkvett och intelligens och att man vill krama dem hela tiden för att de är så varma. Detta baseras alltså på de två jag träffat, så undersökningen kan vara lite bristfällig men jag tror på den. Kanada, ett bra ställe med bra folk liksom.

Ja, så inga bilder på det nya fina, men misströsta ej, jag ska gräva fram nåt annat som ni kan få titta på istället! Vänta lite bara.



Vad säger ni om den? Det är Petter och Marcus från min visklass på Nordiska Folkhögskolan som tillsammans älskar och sjunger Ulf Lundell med stor passion och inlevelse. De är härliga pojkar vill jag lova. Petter skriver noveller som jag just nu korrekturläser och det är grymt! Älskar att korrekturläsa, konstigt nog. Älskar Petters mail precis lika mycket oxå, han uttrycker sig som ingen annan i denna värld i detta årtusende. Det värmer mitt hjärta att tänka på honom! Nog om detta, ni känner ju inte honom.

Ska se om jag hittar nåt mer att visa upp idag...



Yes! Det får bli en favorit i repris, den här finns redan på fejjan. Men den är väl värd att visas för världen igen. Från återträffen -08, en fin kväll som ni ser.

Nu ska jag dammsuga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0