Daniel da Silva och jag

Nu dansar Elin Kling för mig, med den ganska sexiga Daniel da Silva! Trodde aldrig att jag skulle säga en sån sak om honom, men han är lite het ikväll tycker jag. Och sjukt sympatisk, det höjer hans temperatur. Vilket säger en del om att jag nog inte kommer satsa på nån bad boy i mitt liv. När sympatisk betyder sexig... Det bådar gott för mitt framtida kärleksliv! Eller?

Som ni märker är det fredagkväll och här i bastun tittar vi på Let's Dance samtidigt som vi surfar. Jag har läst lite Breaking Dawn oxå men måste ta en paus nu, mitt hjärta klarar inte mer. Detta trots att jag läst boken en gång förut och alltså vet vad som ska hända. Men det fladdrar för mycket i mig, jag vibrerar iväg om jag inte lugnar mig.

Elin Kling har tydligen delvis vilat sig i form, detta är något som inte existerar här. Här går vi ju hundra mil om dagen i snö, samt gymmar när vi har ork och tid. Det planerar jag att ha imorgon, och har lyckats ha det tre gånger tidigare i veckan, detta får man lov att vara lite stolt över! Däremot presterar jag inte i närheten av mina forna tider på löpbandet, men jag hoppas att detta beror på all gång, att benen liksom inte orkar springa lika fort när de redan har presterat så mycket under dagen. Och jag hoppas alltså på att tiderna ska tillbaka till de gamla när jag kommer ner till Götet igen och kan lägga mer av det totala benkrutet på gymmet... Sänder i detta ögonblick en varm tanke till Fredrika, min fantastiska P.T som motiverar mig även när jag inte träffar henne! Jag vill vara stark och snabb för henne när vi ses, och det gör att jag kör hårt med alla vikter och de oändliga metrarna på bandet... Och det är dessutom så mycket roligare att styrketräna nu, med hennes program, och jag blir starkare och starkare, grymt!!!

Med dessa ord säger jag godnatt. TV'n lockar för mycket. Jag är en Svensson och det är fredag. Herreje.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0