Mobilbloggning! Jag har äntligen f

-529b03784fbcbaff6bb8be8a74a9a56.png

Kolla varifrån!

Mobilbloggning!
Jag har äntligen fattat hur man gör för att mobilblogga och njuter av detta faktum oerhört mycket! Så här kommer en bild från i julas när jag var ute och gick med elsa i vagnen och mitt hår frös till is. Det var sjukt kallt. Inte världens nyaste eller intressantaste bild men jag tog den med bloggen i åtanke så håll tillgodo! Provar även att bifoga en till bild, får se hur det går, om den kommer med.. Jag kommer bli världens bästa bloggerska nu.


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Vilken härlig bild!!! Kramar från södern.

2010-01-21 @ 19:51:23
Postat av: Ellinor

Vad fin du är syster! :) Och jättesnyggt underställ! Jag förstår att det gör dig glad!

Oj oj oj, dessa böcker... jag dör! Jag vill veta vad som kommer hända nu, nu NU! Samtidigt som jag inte vill att det ska ta slut... När mna läser dem är man som en hormonstinn pubertal fjortonåring igen, ena stunden alldeles underbart lycklig och andra stunden helt gråtfärdig. Det tar på krafterna! PUSS OCH KRAM! Förresten:Jag har inte bytt telefon än, förlåt att jag glömde svara på sms:et, men jag skickar ett sms när jag bytt så jag kan få bilden :D

2010-01-22 @ 19:33:55
URL: http://comeintomyworld-ellinor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0