Sälen!

Jag är kass på att ta bilder, och jag är kass på att lägga upp dem när jag väl tagit dem, men snart snart kommer det komma bildbevis på att jag numera befinner mig i Sälen och jobbar med barnteater! Det är fantastiskt vackert här, jobbet verkar rätt roligt och avslappnat, och vi får både träna gratis på SATS medan vi är här, gratis liftkort samt låna skidutrustning gratis! Så jag ska försöka njuta av allt detta och utnyttja det medan jag kan! Vill hemskt gärna kunna hålla igång träningen medan jag är här, även om det kanske inte behövs i riktigt samma utsträckning som hemma eftersom det är ca 20 minuters promenad till jobbet enkel väg, och vi har inga färdmedel som kan hjälpa oss. Så chardion blir ju nästan avklarad där iaf! =) Men jag älskar ju mitt löpband, vill inte tappa farten...

Nu kom det besök hit till vår lilla stuga så detta får räcka för idag, men som sagt så lovar jag bilder snart. Och till er som väntar på lägenhetsbilder så kommer de i februari, när min nya soffa kommit och allt är i ordning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0