Några fina dagar

Åh, det har ordnat sig. För mig och mitt förvirrade hjärta alltså. Och ni som skrivit sms och annat om att jag är kryptisk, jag ber som ursäkt för detta men det är så svårt att våga skriva allt som egentligen händer i hjärnan och hjärtat här på bloggen. Men nu är det fint. Lugnt och pirrigt på samma gång. Tydligt och enkelt. Lätt och rätt.
Och idag! Har jag och Irland åkt paragliding! Kan ni tänka er! Jag som är så höjdrädd! Och det var helt underbart! Tror att rastlöse och totalt orädde Irland tyckte att det till och med blev lite tråkigt efter en stund, men jag hade adrenalinkick och njöt som bara den! Och hånglade och skrattade och såg på det overkligt turkosblå vattnet och njöt av att jag lever mitt liv här och nu och älskar det!
Och imorse. Fick jag kuddprat av en nästansömnpratare och det gjorde mitt hjärta varmt vill jag lova.
En annan dag ska jag berätta om vår utflykt oxå. Den till norra Cypern. Men inte nu. Nu ska jag chatta med min syster!

Kommentarer
Postat av: Carina G

<3

2010-07-29 @ 20:49:33
Postat av: Anonym

2010-07-29 @ 20:49:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0