Hemma tidigt

En kort repdag är en bra repdag! Eller, det är inte tråkigt alls att repa, men gud vad skönt det är att ha kvällen fri! Ska lyssna på High School-låtarna snart, så helt fri är jag kanske inte, men nästan! Man hinner se Vänner, man hinner ta det lugnt och ta igen sig lite liksom. Det kan man behöva!

Det börjar dra ihop sig till att få reda på team och allt sånt på jobbet och jag tycker att det känns i luften! Eller så är det bara mina skvallertentakler och min nyfikna hjärna som går på högvarv, jag vet inte...
Äh, jag har inget intressant att komma med, min hjärna är tom. Inga ord är bättre än tråkiga ord som en vis gammal kvinna kanske skulle ha sagt. Såhär på kvinnornas dag. Tycker gott att vi kunde få fler än en.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0