Inget intressant

Det är ont om ord idag. På tv går en dålig film men jag tror inte att jag hade orkat med något mer krävande ändå så det gör inget. Jag internetplöjer, försöker hitta nåt kul men eftersom jag inte är så bra på internet så går det inte så bra heller. Borde bara gå och lägga mig egentligen.
Idag har vi repatrepatrepat och jag TROR att de två high school musical-danserna vi fått hittills sitter nu. Det går fort och är rätt mycket, men det är väldigt roliga danser oxå, men jag vetefasen hur jag ska kunna sjunga samtidigt. Just nu är jag ju som ni kan ha anat lite dålig i rösten, så jag sjunger inte än, och jag fattar inte hur det ska kunna gå. Det är ju sjukt jobbigt redan nu. Den som lever får se.
Äh, varför skriva mer när huvudet är tomt. Det blir dagens istället.
Såhär vacker är våren i Slottsskogen i Göteborg om man sneglar upp mot träden...
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0