Nya låtar!

Nu har jag lagt upp ett par nya låtar på http://www.myspace.com/anjaerikasvensson!

De kan ni lyssna på om ni saknar mig mycket. Hoppas att ni allesammans börjar skriva låtar, spelar in dem och skaffa myspacesidor så att jag har nåt att vända mig till när jag saknar er mycket oxå. Som jag gör nu tex! Från och med imorn repar jag superlånga dagar så då kanske jag inte hinner saknar er och det är ju både en bra och dålig sak. Men så länge är jag den barmhärtiga samariten och ger er alla en del av mig själv utan att kräva tillbaka. Jag är en stor och givmild människa. Men det vet ju ni, ni fem som läser detta underverk till blogg. Snart ringer Blondinbella och frågar om råd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0