Hej och förlåt

Som man brukar säga liksom. Jag har varit oerhört frånvarande på min blogg på sistone, men tro inte att det är för att jag struntar i er! Det är helt enkelt internetbrist på Cypern. Än så länge, och kanske hela tiden. Vilket känns tråkigt men det får lösa sig på nåt sätt.
En hastig lägesuppdatering är: jag har det bra, jag har det stressigt, jag har dödat en kackerlacka, jag har skavsår, jag har solat, jag har dansat, jag har blivit hes, jag har hopp om framtiden, jag har roligt, jag har ett underbart team och jag har saknad i min kropp efter alla er som inte är här.
Förutom allt detta har jag tur. Eller vad det nu är man ska säga att man har när man tycker att man har fått det allra bästa som går att få här i nuet. Det kanske inte är tur, för jag har ju jobbat för att komma hit, men nåt har jag iaf. Jag har det bra.
Men nu har jag även bråttom tyvärr, så tack för mig för nu, jag hoppas på att återkomma snart.
Puss.

Kommentarer
Postat av: Josefin

Så himla härligt att höra att du har det bra. Kan bara drömma mig bort om hur varmt och soligt det måste vara hos dig. Har dåligt samvete att jag inte hann höra av mig innan du stack, men se för bövelen till nu att skaffa åtkomst till internet så att jag åtminstone kan höra av mig här. Kram

2010-05-04 @ 01:53:33
URL: http://www.josefinreinhard.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0