Måndagen.

Det är många papper som ska skickas in till a-kassan vill jag lova. Hur vår regering kan tro att folk lever för att fuska i detta system är för mig obegripligt. Det är ju alldeles för mycket att stå i för att det ska vara en lätt utväg! Idag tänkte jag att jag till sist har alla papper som behövs men icke sa nicke! Genast dyker det upp mer som ska skickas. Upp på hästen igen, jaga papper, fixa fixa. Snart, kanske, får jag pengar för besväret! Hurra. Det är snarlikt ett jobb det här...
Andra saker jag har gjort idag är träna tills kroppen darrade av utmattning, mailat till folk om projektet, fikat med Sanna och avhandlat vårt nya favvoämne; business och hur vi ska ta oss dit vi vill, samt skickat in min intresseanmälan till ALV för nästa sommar. Jag vet ju inte hur nåt blir, men jag tänkte att jag vill gärna ha möjligheten kvar, så jag skickar in! Det var sista dagen idag så man hade inte så mkt att spela på längre. Sen får vi se vad som händer, om jag får nåt jobb, vad det är isf, och hur allt annat i livet utvecklar sig. Det är mkt att tänka på nu...
Snart åker jag norröver igen. Det blir skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0