Bloggtips och hemmafeeling

Måste tipsa om Jockes bildblogg!! http://www.joakimenoksen.blogspot.com/
Blev alldeles frälst av vissa av bilderna, han har ett så härligt öga för ögonblicken. Önskar att jag vore så bildbegåvad! Jag måste ta tretusen kort för att få tio bra, inte riktigt samma talang... Man är bra på olika saker här i livet.
Jag träffar Amanda, Tobbe och John mycket. Det är väldigt härligt. Så skönt verklighetshemma liksom. Älskart. Önskar mig en Line snart oxå, ska försöka få en dejt med henne snart. Samt en med Katrin. Åh, det finns mycket folk att träffa här, det är en sak som är säker! Skönt att fatta vad som är grejen med att vara här. Förutom att det känns som hemma. Första dagen gjorde det ju inte det, men nu har jag som sagt hunnit i kapp mig själv. Det är skönt.
Nu ska jag sova så tack och hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0