FREDAG!

Idag är det fredag! Sen kommer lördag och söndag. Sen är det söndagkväll och då kör vi vår sista show, städar snabbt som fasen, sen drar vi! 01.30 kommer bussen och hämtar oss, och då är vi på väg. HEM! Helt sjukt och verkligen helt underbart! Det är overkligt och sentimentalt här nu, man är så där att man lipar när man hör en låt om att jag kommer sakna dig, du är min vän och jag ska aldrig glömma dig, ni vet. Men samtidigt ligger det i luften. Att vi vill hem. Att vi SKA HEM. Till en massa olika saker, till våra vanliga liv. Till det som vi kallat för verkligheten i ett halvår men häromdagen kom vi på att det här är ju vår verklighet. Hur overklig den än är och hur mycket det än är ett zoo och en cirkus vi bott i. Så har det varit verkligt. Och nu lämnar vi det. Och då blir min soffa verklighet! Där ska jag ligga nästa vecka. Kom förbi och titta på mig njuta, få en kopp kaffe eller ett glas vin. Det blir gött.
Vi firar med en dagens bild tror jag. Ska se vad jag har.
Pöjkera på vår båttur
Jag tänkte ladda upp fler, så att det skulle bli sådär kul att kolla på, lite som att vara med här på Cypern. Men internet är segt så det sket sig. En annan dag, kanske i ett annat land. Allt kan hända här på det världsompsännande intranätet. Nu går jag till jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0