Fredag

Idag är det fredag! Och jag har en liten spänd känsla i magen, av den bra sorten. Det känns som att det blir en bra dag. Jag ska försöka vila lite, träna lite, sen laga middag till Line och Amanda, två av de göttigaste människorna jag kan tänka mig att hänga med. Och sen ska vi gå på Club Bingo! Detta härliga evenmang som Improverket arrangerar, där man får det bästa av allt; tantaktiviteten bingo, som jag ju älskar, improviserade scener som pris när nån vinner, samt möjlighet att ta sig ett glas rödtjut till om man vill. Herreje, det blir gött det. Och som ni märker så gör jag reklam, men det är ju bara för att jag tycker att det är så bra, så om nån som läser denna blogg och befinner sig i Göteborg så borde ni gå dit! House of WinWin, kl 19.
Solen skiner ute och jag ska lägga mig på soffan och njuta av den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0