På båten

Nu är jag på båten! Och jag tog ett sånt där outfitfoto förut för att jag var så vårig och fin när jag skulle sjunga, men så funkar inte min mobil så ni får föreställa er mig i en vit klänning med en stor blombrosch och vit liten kofta. Jag var oerhört tjusig!

Dessutom har jag idag fått önskemål på egna låtar! Heja mig! Det kom ur mig av misstag att jag skriver visor (som så mkt annat som kommer ur mig av misstag i mina mellansnack) och lite senare var det en kvinna som önskade en egen låt. Och det bästa var att hon sen önskade fler! Götta kan man säga. Och sen bad hon om min mail och myspace, med orden "jag känner många som sysslar med musik i Oslo!". Kanske blir det inget för att hon var lite full på slutet, men va fan. Glad får man vara ändå!

Shit vad trött jag kommer vara om två och en halv timme när jag slutar. Jag håller ju på att bryta ihop av trötthet nu.

Lite tryck i bröstet ibland har jag haft under dagen, men på det stora hela har det funkat. Och det var underbart att få sjunga och spela. Verkligen underunderbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0