En annan dag - ett liv?

Denna dagen - ett liv, så heter det ju i Vi på Saltkråkan. (Hej jag heter Erika och har jobbat på Astrid Lindgrens Värld) Men vi får hoppas att livet inte ska vara som den här dagen. För idag städar jag och ringer banksamtal och försöker få ordning på om jag ska ha kvar mitt köksbord eller icke. Alltså en inte särskilt intressant dag, helt enkelt. Personligen anser jag mig ju vara betydligt mycket mer spännande än den här dagen hittills påvisat, och alltså hoppas jag på att denna dagen - ett liv-tesen hellre ska ta fasta på en annan av mina dagar och göra den till mitt liv. Tex den 10 september. För då spelar jag på en festival i Kungsbacka! En av mina första spelningar där de bokat mig för att ENBART spela eget material! Go Erika liksom. Där har vi vad som kan få bli mitt liv. In a nutshell.

Over and out för nu, nu ska jag dammsuga upp mina husdjur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0