Min skiva

Det finns ju de av er som läser den här bloggen som håller koll på mig mest här. Som jag inte pratar med så ofta eller mailar/facebookar/twittrar med. (Oj, vilket internetbarn jag låter som märker jag!) Så ni kanske inte vet så mycket om hur det går med min skiva. Så nu tänkte jag informera er om att den kommer komma efter jul, antagligen i februari, den kommer vara hur bra som helst och jag hoppas ha en maffig turné i anslutning till släppet, så att alla som vill kan komma och lyssna på mig sjunga mina sånger, och köpa skivan. Vill man inte ha den i fysisk form så kommer man även kunna lyssna på Spotify eller köpa den på iTunes. Kan ni fatta det eller? Det kan knappt jag. 

Och för er som nu inte håller koll på mig på andra forum men kanske vill, så heter jag anjaerika på Twitter, och där skriver jag också med jämna mellanrum när det finns nyheter kring skivan. På Facebook kommer en fanpage så fort min hemsida är klar och jag har alla bilder och all info jag vill lägga ut samlad.

Så, nu vet ni hur det går för mig med det. Gud vad kul det ska bli när ni får höra skivan. Det bästa nånsin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0