Om mig via Henrik

Hallå ja! Det här är ju alldeles ljuvligt, det som händer. Och vad är det då som händer, undrar ni? Jo, att jag har berättat en underbar historia om en incident i mitt liv för en vän som jobbar med kommunikation och har ett litet specialintresse i nätdejting. Och min historia är alltså en om nätdejting. Och nu har han lagt ut den på sin blogg, i form av en följetong! Så här kan ni läsa del ett om Klas och Erika:

http://interpersonell.wordpress.com/2011/08/19/berattelsen-om-klas-och-erika-del-1/ 

(Klas heter egentligen något annat, som de flesta av er kanske redan vet, eftersom ni hört historien av mig...)

Mera blogg kommer antagligen inatt, det brukar ju bli så. Men gå in och läs Henriks blogg nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0