Söndag.

Jag skriver det här oxå, svarade på en kommentar för en stund sedan. Det är alltså så att jag inte har nån aning om vad det är som gör att Pulsatilla D-200 har fungerat för mig, jag vet bara att det har gjort det. Förändrat mitt liv. Men å andra sidan vet jag ju inte heller vad det är i traditionella mediciner som gör att de fungerar eller inte gör det, så jag har aldrig tänkt så mycket på det. Det behövs inte liksom. 

Imorgon kliver jag på båten igen, vi får väl förmoda att det blir nattbloggande igen då! Trevligt, på ett sätt. Hoppas att Spotlight är tillbaka, de är trevliga gubbar de. Göteborgare så det tjongar om det. Aldrig fel. Det finns inte heller ett endaste uns av sexism eller äckelskämt hos dem, och det uppskattar jag så mycket. Och så gillar de när jag sjunger med dem, och det är ju väldigt trevligt!

Helgen har för övrigt varit lyckosam på alla sätt och vis! Mycket trevligt umgänge, en del dans, fina vänner och den där känslan att det går framåt liksom. Igår fick jag dessutom en stund ensam med en vän som jag inte träffar så mycket som jag vill, och hon är så underbar. Så viktig i mitt liv.

Denna dag har spenderats på soffan eftersom jag drack alkohol igår. Och gick och la mig klockan sex i morse. Man är ingen ungdom längre. Klarar inte sånt utan att totalhaverera dagen efter. Men det är ok. Gör det inte så ofta så det är värt det när det väl händer. I alla fall om man har så trevligt som jag hade igår!

Ursäkta den otroligt låga intressehalten i mitt bloggande idag. Jag har tydligen ingenting att säga. Så nu sätter vi stopp. Tack och hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0